En arbetsvecka

En arbetsvecka närmar sig sitt slut. Jag har haft det lugnt hela veckan. På måndag är dom flesta tillbaka så då blir de lite mer att göra. Skall försöka åka till mina trevliga kollegor i Luleå . Jag hoppas vi får till en vecka nu i september.
Vill gärna åka innan det blir kallt där.


Fick sålt vår soffa. Vi får vänta 47 dagar på vår nya.Men den som väntar på något gott..............

Nu har vi snart bytt alla möbler så nu väntar vi bara på kontraket på vår nya bostad. Dom lovade att det skulle bli klart i höst. Jag längtar så.

Vi skall gå på Malmöfestivalen en sväng i kväll.Nu skall jag avsluta på jobb och ge mej iväg.

Trevlig festivalhelg

Tingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag väntar varje dag på att du ska skriva något. Har det hänt nåt?
Kram Eva

2007-10-07 @ 19:43:50
Postat av: Lotta

Jo,det har hänt en hel del. Tack för att du bryr dej
Jag kan maila dej om vad.
Tungeling/lotta

2007-10-21 @ 18:24:32
Postat av: Eva

Ja, herregud nu har jag läst din blogg igen och förstår att det har hänt mycket. Du får hemskt gärna maila till mig.
Kram eva

2007-10-21 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0