I väntan på ledigheten

Nu har jag ätit luch och sitter och väntar på alla underlag till fakturorna. Sen kan jag gå hem och fira jul.
Ska bli så skönt.Vi skall åka och handla skinkan idag sen är vi färdiga att bara njuta. Marcus kommer på söndag då är han färdig med alla julbord. Hoppas han får vila sig.
Rickard jobbar över hela veckan och är överstressad. Vi får försöka varva ner han på lördag.Vi skall ta barnen lite så dom hinner i kap och kan fira en lugn jul. Jag älskar att ha barnen. Det är inte lika roligt att julpynta och fixa hemma nu när det bara är Bengt och jag.
Nä, jag vill ha barnen där. I morgon kommer Niklas efter skolan till oss. MYSIGT.

Tingeling/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0