Julgranshuggning




Nä det blev inte sista gången med omläggning av mitt ben. Sista gången blir på fredag.




Vi var i Kirsebergskyrkan på Lucia. Så fint och sådan stämmning. Rickaela var så söt. Det ska vi göra til en tradition.



I lördags hade vi vår tradionella julgranshuggning för kunder och deras familjer. Vilket väder vi fick och så många nöjda kunder och barn. Det var en ny skog vi hittat och den var mycket bättre än i fjol. Där kommer vi att vara nästa år också. Vi satte in vår gran och klädde den i lördags Gud vad mysigt. (Vv har en plast gran) vågar knappt säga det. Men den är så fin.
I går fyllde Bengts bror 60 år. 60 år kan inte fatta det. När vi träffade var han bara 23 år. Vad tiden går.Det var trevligt med mycket god mat och trevligt sällskap. Vi träffas inte så ofta nu. Vi är så många att ingen har plats till alla.



I kväll skall jag göra sillinläggningar sen har jag gjort allt till jul. Skööööööööööönt. På fredag är vi lediga och Bengt, jag och Niklas skall gå i stan och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0