Kontrakt

I fredags skrev vi kontrakt på vår nye lägenhet. Inflyttning 1 maj.Sen åkte vi och köpte var sin landgång. Mumms.
I  går vaknade vi med feber och kände oss allmänt dåliga. Men hela huste var upp och ner. Alla ljusstakar skulle på plats. Så det var bara att ta alvedon och sätta fart. Fart var nog inte rätta ordet för det gick väldigt långsamt.
Hade stannat hemma imorgom , men då kommer vår nye chef och jag måste vara på plats. Det ska bli spännade . Kommer att sakna Gunulla men  jag åker ju till Helsingborg ibland. Så då träffas vi.
Alla våra ljustakar är på plats nu och här är så mysigt. Jag har jobbat ett par timmar nu och ska gå och vila mej en stund. Ser att Bengt redan sover. Det är inte kul att känna sig så kass.
Hoppas det blir bättre i morgon.

Tingeling/Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på er! Hoppas inte kräkningar smittar genom bloggen ;-)
Kram Eva

2007-12-02 @ 21:53:31
URL: http://anglarna.blogg.se
Postat av: Sussi

Hej hej...nu har även jag hittat hit..:)...Usch är ni oxå dåliga..ååhh krya på er...ja...jag hoppas verkligen att det inte smittar via bloggar...:)...hm...Många kramar till hela familjen...kram Kram Sussi

2007-12-03 @ 10:00:09
Postat av: Lotta

Nä jag mår inte bättre men min nye chef började idag så jag var tvungen att gå på jobb. Jag skall gå hem så fort jag kan. Fy F-N var jag mår.
Vad kul att du hittat mej Sussi. Tänker ofta på dej.
Lotta

2007-12-03 @ 14:42:35
URL: http://farmorlotta.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Lotta
Jag var på AK i går och då kom Eva och jag att prata om dej, för vi tittade på min Lille Miltons fnusser. Det e inte första gången jag tänker på er (dig och Bengan) men du vet hur det e med tid och få tummen ur... Men nu vet jag hur jag kan hålla koll på att allt e bra med er. GRATTIS jag trodde att jag läste fel när jag såg vem som skulle bli pappa, men det e ju klart han är ju inte åtta år längre jag ser bara en liten Fredrik framför mig..
Ha det bra och krama Bengan från mig.
Kram Mia

2007-12-07 @ 08:38:48
Postat av: Lotta

Grattis till er lille påg. Vi tänker ofta på dig också. Är du i stan så slå en pling.
har du någon blogg?
Lotta

2007-12-10 @ 13:45:53
URL: http://farmorlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0