Lite bättre





Nu har jag legat nästan tre dagar i feber. I dag känns det lite bättre så nu börjar jag bli stressad av detta. Jag har mycket att göra på jobb och lite kvar att fixa inför julen. Som tur är kan jag jobba hemifrån när jag orkar.
I morgon går jag nog och jobbar. Måste även gå och ta nya prover inför mitt läkarbesök nästa vecka. Mycket är det.





Nästa vecka är det Lucia också. Rickaela skall sjunga i Kirsebergskyrkan. Det är alltid så fint att lyssna på dom . Hon har varit med i kyrkokören två år nu.Måste fråga henne om hon ska vara Lucia eller tärna. Jag brukar göra vid hennes krona. Som hon brukar säga "farmor du måste klä kronan med gräs".Ska komma ihg kameran så kommer bild sen.
Nu ska jag vila en stund framför Tvn. Bengt ska jobba ikväll.

Tingeling/Lotta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0