Ännu mer regn

Nu vet jag snart inte vad man skall hitta på. Jag har hört min talbok "svinalängor" är att rekomendera.
Jag har städat och tvättat.Jag har jobbat lite också.Det är så bekvämt att kunna sitta hemma och fixa lite jobb.

Dom sista dagarna har vi varit behjälpta till Rickad och Lillan med deras sista packning. Imorgon går flyttbilen.

I söndags var alla pågarna hemma och åt middag. Vi firade min födelsedag för idag hinner dom inte. Det sista ska packas.
Jag har gjort tåta för min mamma och pappa kommer snart. Vet inte om pågarna hinner upp och ta en kopp och lite tårta.
Berättar jag vilken tårta jag gjort kommer dom nog. Deras älsklingstårta marängtårta med hemlagad kolakräm och färska björnbär.
Fredrik kom hem med en underbar bukett till mej. Av Marcus fick jag äntligen min film "Livet är en schlager" den har jag länge velat ha.
Av Rickard och Lillan fick jag en superbra lökhackare. Har ofta problem att hacka lök.

Ja, nu är man 50+.

Imorgon kl.7 har vi frukost för barnen. Dom måste ju äta ordentlig om dom skall orka flytta. Dom har 180 flyttkartonger och alla möbler, så det behövs energi.

Nu skall jag fixa kaffet.

Tingeling/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0