Bord

Nu har vi fått nytt bord. Det är så fint. Men passar nog bättre i vår nya lägenhet.
Vi köpte även ny säng. Nu fattas vi bara sängbord.

Rickaela åkte iväg på kollo igår. Hoppas hon klarar av det.Jag vågade inte ta adjö av henne vid bussen . Jag hade bara rört upp henne med mina tårar. Farmor är känslig. Jag har skrivit brev till henne idag Hoppas hon svarar mej.

Niklas har varit hos Marcus ett par dagar. Skönt när barnen kan komma hemmifrån ibland.

Jag är så trött ppå regnet. Vi har köpt badkort på Segebadet. Undrar om vi ska kunna utnyttja det i år?

Hoppas vädret är bättre till helgen. Kanske skall vi och köpa våra fåtöljer i helgen.

Kommentarer
Postat av: Tjabo The Man!

Det är sådan speciell doft på nya möbler. Det luktar industriellt fast ändå gott.

2007-07-05 @ 15:47:05
URL: http://tjabotheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0