Börjar semester

Bengt kom till "fotis" trots sin fruktansvärda magsjuka. Han är envis Bara han inte har smittat mej.

Tack Nahim för du tar hand om våra fötter så proffsigt var sjätte vecka

Var uppe halvsju och börja de städa. Vilken början på min semester. Nu har jag  städat  hela huset och tvättat all tvätt även den Fredrik kom hem med idag. Mysigt när han kommer och fikar med sin mamma.
Nu väntar jag på att tvätten skall torka så jag kan stryka. Sen skall jag laga middag till bengt kommer hem. Sen skall vi köra och handla. Sen skall jag inte göra ett skit mer än sätta mej i vår nya mysfåtölj.


Grattis Anki till ditt underbara barnbarn.

Imorgon kommer Kerstin och fikar. Sen skall Bengt och jag gå ut och äta och fira att vi har tre veckors smester.

Tingeling/Lotta





Tingeling Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0