Lördag

Vi hade tänkt gå till Segebadet idag, men vädret var inte så bra.
Har varit och handlat mattor till sovrummet ,och lite annnat onödigt ,men kul saker.
Jag har nu lagat mat till nästa vecka. Har även hunnit med att baka lite.

I går var Kerstin och fikade hos mej. Det är alltid lika trevligt att träffas.


Rickaela har inte fått mitt brev jag skickade i torsdgas. I brevet var  hennes lördagsgodis. Så tridt Jag pratade med henne idag och hon var så besiken. Farmor du lovade att skicka godis. Vad svarar man.Brevbärararen har nog ätit det. Nu har hon bara tre dagar kvar på kollo. Jag skall köpa en hel påse av hennes älsklingschoklad till tisdag. Farfar och jag skall hämte henne. Ho lägtar hem nu och vi längtar efter henne.

Nu skall jag ta en kopp kaffe och en nybakad kanelsnäcka.


Tingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en SUPERSKÖN SEMESTER!! Har ni vägarna förbi Staffanstorp, så kom inom och hälsa på. Kaffet står alltid på!
Kram Eva

2007-07-17 @ 09:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0