Vilken vecka

I onsdags blev min mormor begravd. Hon skulle fyllt 90 år den 28 maj. Nu är vi bara fyra generationer . Vi har varirt fem i 10 år.Tänk vad hon upplevt. Hon har betytt väldigt mycket för mej i min uppväxt. Varje sommarlov tills jag blev 14 år tillbringade jag med henne. Nu sover hon gott.

Fredrik har nu tagit sin säng. Så märkligt i morse att han fanns hemma.Ingen att väcka och göra frukost till.
Det känns mycket konstigt.

I lördags hade vi goda vänner hemma på middag. Och det tvar nog tur för att då hade jag annat att tänka på under tiden Fredrik tog sina sista saker hemma.

Ja, ja vi vänjer väl oss. Nu har vi en Prag resa att se framemot.
Dessförinnnan skall jag åka till Stockholm på kurs. Ska bli kul att träffa mina arbetskamrater från hela landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0