Härliga lördag

Jippi" Frissan var frisk så jag fick klippt mej i fredags. Var ganska nöjd. Ända tills jag kom ut. Det var rena stormen så jag kunde låtit bli att få det fönat. Såg ut som en storm när jag kom hem.

  Väl hemma var dte mysigt. Tände ljus och gjorde goa mackor.

I lördags gick jag hela dan och plockade hemma. Jag älskar att bara vara ibland. Sen ringde pågarna och villa ha pappas hjälp till att byta däck. Jo det var det. Bengt fick byta på alla bilarna. Typiskt våra barn. Vad har man föräldrar till. Det värsta är vi båda tycker om det.Klart vi ställer upp vad det än är. Curling föräldara kallas det visst. Jag bryr mej inte vi gör vad vi tycker känns bra.
På kvällen var vi ute och åt och hade mysigt. Vi var på vår galma stamkrog El Patio. Hyfsad mat till en billig peng.

Grattis alla fina pappor idag är det er dag!



I dag har alla barnen varit och ätit hos oss. Det är så himla kul att ha dom här.Det värsta är när dom gått hem. Här blir så jäkla tyyyyyyst.
Stackas Niklas har nog fått halsfluss igen. I morgon skall jobba hemifrån så han kan va hos mej så slipper Rickard och Lillan stanna hemma. Annars brukar mina föräldra ta barnen. Jag som farmor får lov att stanna hemma för VAB det viste jag inte.


Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart man ska få vara lite Curlingföräldrar ibland. Man tycker ju om sina barn - eller hur? Man vill ju hjälpa till så mycket man kan, när man kan det. Förhoppningsvis får man ju tillbaka det på ett eller annat sätt - typ genom kärlek!

Krama alla dina barn från mig!
Eva

2007-11-12 @ 13:26:14
URL: http://anglarna.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack det samma

2007-11-12 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0