Helgen slut

Lördagen avlöpte lungt och mysigt. Fredde och Gabbi kom på middag. Trevlig när barnen vill komma hem en lördag.Vi åt en trerätters och drack gott vin till. Sen var det dax för Svensson Svensson. Mitt favoritprogram.
I morgon är det dags igen att gå till "vårtdoktorn med Niklas.
Händer inte ett skit med vårtorna. Det blir sista gången vi går.
Någon som har bra tips?




Jag har packat in mina första julklappar idag. Nästa vecka skall jag köpa resten så är man klar.




Tingeling/Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Kunde tänka mig att du också var tidig med dina julklappar! Ja, jag är också snart klar, det ska bli så skönt att släppa det och njuta av alla andra förberedelser inför julen!

Kram eva

2007-11-07 @ 08:42:20
URL: http://anglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0