Hinner inte med allt

Nä jag hinner inte med att skriva så ofta jag vill. Måndag och tisdag var jag i Stockholm. Jätte intresannat kurs. Lärde mej mycket. På kvällen var vi på Wallmans. Vilken show. Vi dansade och hade kul. Ville inte gå hem. Meeeeen det kom en dag imorgon också. En ny kurs. Den var lika kul. Sån tur att jag gick hem i tid.
Det var lite snö där så mysigt. Hoppasvi får det också  till jul.

Niklas var hos oss i fredags i i lördags åkte han och jag till stan. Så mysigt vi hade det. Måste göra om det snart.
I lördags var vi på 20 årskalas. Trevligt och god mat som vanligt hos Mia och Martin.


Jag ska bli farmor igen. Jippiiiiiiiii. Fredrik ska bli pappa. Det kan jag inte få in i min skalle.
Min lille påg. hur ska han klara det. Så ska dom flytta till Svaneholms slott. Dom har hyrt ett hus där. Vi var och tittade på det i lördags. Dom flyttar en 1 mars. Så do hinner komma i ro innan bebisen kommer. Den ska komma på min födelsedag. Tänk vilken present.

Kommentarer
Postat av: Eva

GRATTIS!!!! Herregud så kul - är han så stor nu.. ;o).

Hälsa och gratulera!
Kram Eva

2007-11-30 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0