Inte min dag

I dag kom dom och lämnade tillbaka tonern så jag kunde få igång kopieringsmaskinen. Upptäcker att det finns ingen fax i den . Felevererad. Jag får spel. Det är visserligen inte många som faxar nuförtiden men vi har en del kunder som vill göra det.

Nu har beställt mina kommande resor till Stockholm och Luleå. Det ska bli intressant med Kurserna i Stockholm.
Bengt skall följa med till Luleå denna gång.Han har aldrig varit så högt upp i Sverige.
På torsdag är det Heldsingborg som vanligt. Får bli sista gången innan jul.

I morgon gör jag ett nytt försök med frissan. Hoppas hoppas. Måste få ordning på min kalufs.

På lördag skall Bengt oh jag ut och äta. Vi har 23-årig bröllopsdag. Fattar inte var alla dessa år har tagit vägen.
Tack för alla år Bengt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis på er bröllopsdag!

Kram Eva

2007-11-12 @ 13:27:22
URL: http://anglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0