Mitten på veckan

Jag tycker tiden går alltför fort nu. Kan det vara för man är 50+? Fattar inte hur jag hann med allt när barnen var små och man jobbade. I alla fall var det roligare.

I dag har jag hämtat bijetter som skall vara julklappar. Niklas skall vi gå och se Hipp Hipp gänget med och Rickaela skall vi åka till Göteborg och se Disney on Ice. Hoppas dom tycker om vårt val. Någon liten paket blir det nog också. Men dom har så mycket saker så något större blir det inte. Vi älskar att göra saker med dom istället.

Nu har jag bara julklapper till vårt tradionella julklappasspel kvar. Dom fixar jag i Ullared på lördag.

Nu sitter jag och väntar på Bengt vi skall och handla i kväll.
I morgon skall jag jobba i Helsingborg.

Ha en trevlig onsdag
Tingeling/Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur var det i Ullared??
Kram Eva

2007-11-19 @ 15:18:29
Postat av: Lotta

Trevligt, men fruktansvärt mycket folk.Tyckte synd om alla barn som var där. Ingen rolig affär för dom.
Där finns mycket att handla. Man fyller en vagn på ingen tid.

2007-11-19 @ 16:28:57
Postat av: Eva

NÄ, barnen behöver stanna hemma tycker jag. Men jag tycker inte om köer....
Kram

2007-11-22 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0