Så var det måndag igen

Ja man skal vara glad att man vaknar till en helt ny vecka i ens liv.

Niklas och jag var hos doktorn. Han fick recept som skall hämtas i Polen. Tur man jobbar på ett inernationellt bolag. På onsdag har jag en arbetskamrat som skall dit och jobba.
Hoppas bara salvan hjälper till att få bukt med dom envisa vårtorna. Det är så synd om honom.

I går kväll hade jag tjejmidda hemma. Det var himla trevligt. För trevligt tiden gick så fort. Vi drack vin och åt gott.
Vi måste träffas oftare. I morse var mitt huvud tungt. Kanske för mycket vin i går.Men var det värt Får lägga mej tidigt i kväll.

Åt lunch med Fredde idag. Han har mycket att göra på jobb så han hinner inte hem till oss lika ofta ,och så har han ju fått en hel familj. Så en lunch då och då brukar vi klämma in. Mysigt. Min lille påg. Men på söndag kommer allla pågarna med familjer på midda. Vi blir många nu.12 personer.


 I dag fick jag ny kopieringsmaskin och hade talat om att mellan 12 och 13 var jag på lunch. När kom dom? Jo mellan 12 och 13 och tog med sej den galmla och all tonern till den nya maskinen. Så jag kunde inte använda maskinen PUCK!O!!!!!!!!

Gick tidigt idag för jag skulle vara hos frissan kl 16.00 och kommer dit så var hon sjuk. Fick nästan panik. Vilken jäkla dag.Så ett tips är lämna telefonnumer när ni bokar tid.Der skall jag göra hädanefter.
Nä, nu skll jag ta ett varmt bad och sen väntar min sköna fåtölj.

Tingeling/lLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0