En vanlig onsdag


I dag fyller Rickaela 8 år. Vår lilla prinsessa och "livlina". Vi skall hem till henne i kväll.

  

 I går var jag på UMAS hos läkaren och visade mina ben. Ingen vacker syn. Men som jag sa till honom. Bengt har fått mina lårs bästa tid h då får han ta resten också.

Jo det blir operation. Han sa att jag hade "gräddfil" så jag fick bestämma vilken metod och tid  själv. Inte klokt. Så jag valde den enklare varianten och att det ska göras i oktober. Jag har inte tid nu.

  

Tyvärr hann jag inte hälsa på våra projektledare som sitter på UMAS i ett projekt "ny akutmottagning".  Så fint det kommer att bli både för personal och patienter. Killarna gör ett enormt jobb där just nu. Vi träffas i morgon i Helsingborg.

  

  

Sen gick jag på torget och köpte tulpaner till vår "fotis" Nahim vita förstås. Hon älskar vitt. Till och med Sixten (hennes hund) är vit.

Efter ett besök hos henne går man som på moln.

  

Nu närmar sig Fredde, Gabbi, Hugo och Hannas flytt. Måtte Hugo och Hanna trivas.

Det är faktiskt det viktiga.Som tur är ska dom gå kvar i samma skola och dagis.

  

Ett annat datum som närmar sig är Fredde och Gabbis första ultraljud.

Mitt älskade ofödda barnbarn vad jag längtar efter dig. Att få hålla dig pussa dina "fnimsar och fnusar" (händer och fötter för er som inte förstår mitt bebisspråk).

 Gabbi har lovat mig att få följa med en gång till barnmorskan och få höra bebisen. Undrar om jag klarar av det utan att det tårarna kommer att spruta.Tror inte det. Jag får förbereda Gabbi.

  

  

  

Det är många som meilar mej och frågar vart vi skall flytta. .Hit
Nybygget på Lundavägen Kv. Svante  6 våningen

  

204099-14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0