Sportlov

Rickaela blev firad i torsdags och hon var nöjd. Hon fick det hon önskade sig.I dag har hon barnkalas på Andys lekland.



Nu börjar sportlovet. Barnen och jag skall hinna med mycket aktiviteter denna vecka. Vi skall bowla, bada, gå på tjejmässa ( bara Rickaela och jag), och gå på bio Det är lika kul varje år att ha sportlov med dom. Undrar bara hur länge dom vill ha lov med sin gamla farmor. Jag tror det är sista året Niklas vill. Men jag är så glad för alla dessa år vi gjort massa kul saker ihop.




Förhoppningsvis skall vi hinna med ett besök i Nallebutiken också. Har ni inte varit där så gör ett besök. Har ni barnasinnet kvar är det en upplevelse. Både Bengt och jag har varsin nalle. Frida och Balo heter dom.Ja hela familjen har sin egen nalle,. Bengts bror och min bror  och min väninna Mia har sin egen nalle Vi gav Hugo presentkort så han också kan köpa en. Hann fyller år den 14 mars så vem vet om hon också får en nalle. Ja, vi är nog lite tokiga men det underlättar ibland. Frida hoppas på ett frieri från Balo snart så det kan bli ett sommarbröllop. Men han är lite trög. Rickaela fick presentkort så hon skall handla till sin Matilda. Något slinker där väl med till min Frida också.

Hemsida http://www.buildabear.com/


204099-15


Ja, som sagt är vår familj är lite konstiga. Vi  kallas "dom svenska zigenarna". Där ligger nog någon sanning idet.
Tingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: nicklas

Farmor jag kan tänka mig att bowla nästa är igen
nicklas

2008-02-20 @ 15:51:28
Postat av: nicklas

Farmor jag kan tänka mig att bowla nästa är igen
nicklas

2008-02-20 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0