Sportlovet gick undan


Jag och Niklas var och bowlade i onsdags. Sen har vi sett HippHipp. Vi är lika tokiga i dom båda två. Tack för alla bilder du fixade. Du är otroligt duktig.


På kvällen kom Rickaela också. I torsdags var vi och badade på Burlövs badet alla tre. På kvällen åkte Niclas till moster och Rickaela och jag pysslade. Vi gjorde tvålar, burkar med glitter och mycket annat. Hon är så kreativ så man blir rädd ibland. Hon är BARA 8 år.

I fredags var Rickaela  och jag på bio. Lotta från uppfinnarbyn. Jag tyckte väl inte att den var särskild bra men hon tyckte den var bra. Det är huvudsaken. Därefter åkte vi till stan. Tog en fika och gick i nallebutiken Hon köpte "klackeskor".Och ett besök på Glitter. Sen pysslade vi igen. Hon är så


Så jäkla tomt det blir när dom åkt hem. Jag LÄNGTAR efter dom. Måste ringa dom i kväll. med risk för att dom tycker jag är jobbig.



I lördags flyttade Fredde och Gabbi. Det gick bra. Dom kom på plats. På lördag skall Bengt, jag och Lilan åka ner till dom och hjälpa till att packa upp. Eftersom jag inte varit inne i huset är det spännande.


Nu väntar en hel arbetsvecka. Jag har mycket att göra. I kväll skall vi äta middag hos Marcus. Imorgon skall vi städa Freddes gamla lägenhet på onsdag skall jag på möte i Helsingborg. På torsdag skall jag inte göra ett SKIT.

204099-17
Nicklas i full fart. Han var jätteduktig. Han vann.


204099-18
Farmor i inte så full fart. Inte fullt så duktig.

204099-16
Kändes inte som badväder men vi är på väg till Burlövsbadet.

Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0