Vårkänslor


Mia kom i lördags vid 10 och sen tog vi bussen till stan. Underbart väder.

Så mycket som knoppar nu. (Hoppas jag också gör det trots min ålder He he)

Vi började med Triangeln. Där träffade vi Marcus och Valentino. När vi satt och fikade kom Rickard, Lillan och Niklas. Rena familjeträffen. Sen avverkade vi nog alla affärer ner till GAT. Shoppade lite kläder och lite onödiga prylar som är så roligt.

Sen bar det hem och vilade benen. Fredrik och Gabbi kom lagom till maten var klar. Det var mums. Sen slängde vi oss framför TVn och såg melodifestivalen. Vi var rörande överens om att ingen låt var bra. Hoppas det blir bättre nästa vecka.


Nu har vi en hel orörd vecka framför oss. Ska bl.a. gå till vår fotis på onsdag och på torsdag fyller vår lilla  prinsessa 8 år. Inte klokt vad stor hon är. Vi skall också bestämma vad vi skall göra på februarilovet. Då skall jag som vanligt ha semester och ha barnen. Det ska bli roligt som vanligt att få ha dom själv. Och bara göra saker som dom vill. Bad och skridsko blir det nog.



Snart har jag lämnat flyttanmälan till alla som är berörda. Jag vill bara tiden skall gå fort nu. Kollar in bygget varje dag när jag åker förbi och bara läääääääääääääääääängtar.



204099-12
                                                                                 
Mitt nya kök  (dålig bild men så fint det blir)

Tingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack för en underbar middag svärmor.
Allt var verkligen underbart.
Nästa gång får det bli hos oss i huset.
När vi kommit i ordning med allt.
Kram och sköt om dig

2008-02-11 @ 14:15:43
Postat av: Lotta

Det är alltid lika kul när ni kommer. Kram/Lotta

2008-02-11 @ 14:44:31
Postat av: Eva

Jag är så himla nyfiken på var ni ska flytta...?!?!?!?!?!?!?

Kram Eva

2008-02-13 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0