Veckan som gått

Nu har en vecka gått sen jag var i Luleå. Vi hann med mycket förra veckan. En natt på akuten med Bengt. Som tur vad det inte någon hjärtinfarkt Rickaela kom i lördags och sov över. Gud vad vi myser när vi har henne hos oss.

Tisdagen var jag och fikade med Marcus. Det var längesen jag träffade honom . Han jobbar alltid.
Sen har veckan bara förvunnet. Tvätt och städ har vi hunnit med. Vår bil blev lagad och gick igenom besiktningen. HURRA
Nästa vecka blir tuff. Men det är kul när det händer något. På fredag skall vi ha avdelningsmöte i Helsingborg. Kanske man skulle tutra efter det. Det är ju fredag. Vi får väl se. Eller jag kanske får tid att besöka Tina och Jan som jag lovat så länge.
På lördag ska vi gå i stan med Mia. Det är ända sen i augusti hon var hos oss. Det ska bli jättekul. På kvällen kommer Fredde och Gabbi och äter middag. Mysigt. Dom har beställt Skagenröra till förrätt Paprikagryta  till huvudrätt och Brylépudding till efterrätt MUMS.

Har det körigt på jobb just nu. Men i morgon ser det bättre ut.


Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0