Bebisen

204099-8

I torsdags var Fredrik och Gabbi och lyssnade på sin bebis för första gången. Snyft, jo där kom en tår när han berättade det. Allt var bra så nu kan "han" växa snabbt för jag längtar. Jo, jag säger han men det kvittar vad det blir.


Rickard och Lillan kom lyckligt fram till Oslo. Hoppas dom njuter nu av att vara lite för sig själv. Marcus passar barnen. Jag ringde i morse för att kolla så dom var uppe. Jajamensan han hade gjort varm choklad och kokt ägg till frukost till barnen. Bra jobbat Marcus att ställa upp och ta barnen. Sen skulle gammelmiorfar hämta barnen och köra dom till skolan. Snacka om att ha "nätverk"



På månfag bär det av till Luleå jag skall jobba där en vecka. Det är så fruktansvärt kul att komma upp till dom. På torsdag kommer Bengt upp så vi skall tillbringa helgen där . Tyvärr är där inte mycket snö mest slask. Men det kommer kanske.
Trevlig helg det ska vi ha.
Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Önskar er en mycket trevlig vistelse!!
Kram Eva

2008-01-21 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0