Redan onsdag

204099-7

Nu har jag installerat min nye arbetskamrat Joakim. Hoppas han kommer att trivas hos oss. Vad glad jag blev när jag fick posten idag. Ingalill på vårt Halmstadskontor har varit på Teneriffa. Hon såg en väska med Marilyn  på och köpte den till mej.

  

204099-6

  

  

Nu ser vi framemot lördag då vi skall uppleva Niklas julklapp från oss. Vi skall först gå på restaurang sen åker vi till Lund och ser 500 med Hipp Hippgänget. Han älskar dom. Hoppas han tycker det är bra.

  

  

  

På måndag bär det av till Luleå. Denna gång kommer Bengt efter på torsdag så vi ska njuta helgen i Norrland. Det är kallt och mycket snö där nu.

Det ska bli kul att träffa dom igen.

  

Nu får jag jobba vidare och i kväll väntar rensning av vår källare. Ska bli skönt att bli av med alt "skit" tills vi flyttar.

  

Ha en trevlig dag

  

Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

När är det ni ska flytta?
Kram Eva

2008-01-17 @ 12:36:43
Postat av: Lotta

1 maj, men du vet vi är gamla nu och behöver god tid på oss.
Vi har mätat och möblerat ritningen kors och tvärs.
Hoppas ni får huset ni vill ha.
Lotta

2008-01-17 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0