Underbara Luleå

204099-10

Bilden tagit utanför kontoret


204099-11

Bild utanför Kulturhuset


204099-11
Gågatan


Visst är det härliga bilder.


Nu har jag varit i Luleå och jobbat en vecka.

Myten om den blyge tröga norrlänningen är inte sann.

Var man än står i kö eller åker taxi pratar alla med en och är glada och positiva.

  

I onsdags var jag i Boden och åt lunch med Micke (chefen i Luleå). Vi hann även med ett besök på Gestamp hans stora projekt. En enorm anläggning där Volvo tillverkar balkar till sina bilar. Intressant.

  

I torsdags kom Bengt i snöstorm vädret var fruktansvärt till och med för Luleåborna. Men fredagen bjöd Luleå på sin bästa sida. Sol, snö och ingen blåst.

På eftermiddagen var vi ute och vandrade och åt en god middag. I lördags var vi på stan innan flyget gick mot Skåne.

Jag saknar redan er i Luleå. Men jag kommer snart igen. Närmare bestämt 12  mars.

  

Heja Luleå.

  

Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0