Sommar. sommar......


Jag älskar sommaren.

Nu r första doppet tagit på Segevångsbadet, hoppas det inte var det sista. I lördags var det dags. Hela familjen var samlad och en del släkt. Det är så kul att vi är så många. Och som vanligt brände man sej. Så ut som en kräfta.

Och plötsligt blev vi 7 till middagen på kvällen. Också mycket trevligt att våra barn uppskattar min mat.




Rickaela har spelat in sin "första skiva". (blir nog inte den sista).

I söndags hade hon avslutning på körsången med grillfest. Mycket trevlig. Så duktiga dom är att sjunga.


Niklas hade öppet hus på sin skola igår . Dom redovisade vad dom arbetat med under terminen. Bjöd på fika. Vi avslutade med dans. Han ville inte dansa med sin "gamla farmo"r så David fick offra sig. Trevligt var det .Det är alltid lika kul att komma till sin gamla skola. Jag har tagit semester på onsdag för att kunna vara med på deras avslutning

.

I år har vi ingen som tar studenten, men jag är nog lite knäpp för jag kommer ändå att gå till Värnhemsskolan och titta på ungarna. Dom är helt underbara. Så lyckliga och fria.


I tisdags hade vi möte i Helsingborg som vi avslutade med lunch på Dunkers. Vilket trevlig ställe Kan rekommenderas. Efter lunch fick jag så äntligen tid att hälsa på Tina och Jan. Jan var tyvärr inte där. Men gud vad kul att ses igen. Nu har vi bestämt att det inte får gå så lång tid innan vi träffas igen.

Tack Tina för en trevlig eftermiddag. Vi ses snart.


I morgon ska vi till Fredrik och Gabbi. Grill och marknad väntar. Och så lite jobb förstås.

Trevlig helg


Glöm inte fira Sverige i morgon

Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0