Hej och hå vad det går undan


Förra veckan bara försvann.

I onsdags var jag på möte i Helsingborg. Synd att man aldrig hinner mer än att vara på kontoret där. Jag har fortfarande inte hälsat på Janne och Tina .Nästa gång kanske.


Både Fredrik och Gabbi har lämnat sina lägenheter.

Vi hjälpte Fredrik i tisdags att städa.

Nu bor dom på landet. I lördags var vi och hjälpte dom med lite av varje .Det var ju det med dom "svenska zigenarna". Rickard, Lillan Mia och Martin var också där.

Nu har dom varit på första ultraljudet och jag har sett "han". Allt är bar bra men dom kunde inte se vad det blir. Men jag vet. Jag har börjat så smått att handla dessa "dulliga" kläder. Kan inte låta bli.


I går fick vi brev om flytten. Gissa om vi blev överraskade. Den 11 april. Bara en månad kvar. Jag har svårt för att fatta det. Nu skall här packas. Men först ska jag en tur till Norrland. Hela nästa vecka. Först Umeå och sen Luleå.

På lördag väntar aktiviteter med Nicklas och Rickaela. Vi skall åka med dom till tennisen.

Sen stannar nog Rickael hos oss. Det var ju varannan helg hon skulle bo hos oss.

På söndag skall vi äta bruch hos Marcus på Översten. MUMS längtar redan

Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0