Helgen väntar

I dag fredag kommer vår lilla "livlina" som vanligt varannan helg. Vi skall äta gott. Hon har beställt kyckling. Sen skall vi se Let´s Dance. Jag hoppas Tina vinner. I morgon ska Rickaela och jag tvätta. Det blir nog en hel del spel också om jag känner henne.

 Sen är vi bjudna på middag hos Rickard och Lillan. Tack för att ni tänker på oss. Vi bor just nu i kartonger.

På söndag kör vi till Nilsson Möbler och beställer det sista till vår lägenhet. Därefter skall vi till Skurup. Först Fredde och Gabbi sen Mia och Martin. Vi skall hämta fler flyttkartonger. Nästa vecka packar vi det sista. Skööööööööööööööööönt.


Det blir tufft nästa vecka. Och våren skall komma. Jiipii.

Ser framemot besök av vår miljö och kvalitetschef. Vi träffas två gånger om året. Det är lika kul varje gång dom kommer och vi får gjort en hel del. Allt går ju att förbättra.

Möte i Helsingborg väntar också


Ha nen skön helg

Lotta


Kommentarer
Postat av: Titti

jag hoppas också på tina! :) Hoppas du får en trevlig fredag! :)

2008-03-28 @ 15:56:42
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Mia

Tack för besöket i söndags fast det blev kort.
Hoppas det blir fler besök framöver när Ni har
flyttat och kommit till ro.
Kanske vi kan grilla några gånger denna sommaren.

Kramisar

2008-04-01 @ 11:26:21
Postat av: Eva

Hej Lotta!
Tycker det är så himla roligt att ni ska flytta och att ni ser fram emot det på detta sätt!!

Lycka till med ert nya boende!

Kram eva

2008-04-02 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0