Många lediga dagar väntar

Tack Hanna för ett trevligt kalas. Mums vad goda kakor du bjöd på. Jag åt rent för många. Hon var nöjd med sina presenter. Hon är en riktig dockmamma.


 Har  hämtat mej från min Luleåresa.


Nu har vi haft möte med Bygginfo. Det är ju inte klokt vad mycket nya byggregler det kommer hela tiden. Dom här mötena har jättebra.


GRATTIS min svärdotter Veronica som fyllde 32 år i går.

Tack för dom goa mackor ni bjöd på.




Nu stundar påsken och Bengt och jag är lediga i morgon. Vilken lyx 5 dagar ledigt

Här ska packas.



Men på långfredag har vi vår tradionella familje middag.

Vi blir 17 personer i år. Inte klokt vad många vi blivit. Nästa år är vi 18 för då finns vår bebis också med. Jag längtar


Nu skall jag ha ett telefonmöte sen skall jag hålla påsk..


Ha en skön påsk och njut av ledigheten.





Tjingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

Önskar dig och hela din familj det samma!
Kram eva

2008-03-20 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0