Upprörd

Jag blir så upprörd. Hörde på radion i morse att Louise pappa får vårdnaden om henne.

Detta är inte klokt.  Hon blev utslängd av sin mamma.Hon sökte då upp sin pappa som var på permission från psyket.Hennes pappa förgrep sig på henne ett hundratal gånger, hon tvingades att ge honom knark när han inte kunde spruta sig själv. Hon tvingades bo i skogen mitt i vinter

Hon gick inte i skolan på flera år. Ja. Hennes historia är fruktansvärd. Allt detta med kommungubbar och käringars vetskap. Till slut fick hon hjälp och kom till en fosterfamilj som hon trivs hos. Hon ville nu att fosterpappan skulle få vårdnaden om henne. Men NEJ. Det fick hennes dömde psyksjuke narkoman till pappa. Detta är inte klokt.

Vem skall skydda våra barn när inte föräldrarna klarar att göra det. Stackars Louis. Jag hoppas om det finns en Gud att dom överklagar och att hon till slut får lugn och ro


F A N ta dessa som tog beslutet.



Lotta


Kommentarer
Postat av: Eva

Kan inte annat än att säga; Jag håller med!

Kram Eva

2008-04-02 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0