Längesen



Jag hinner inte skriva så mycket som jag önskade. Det har varit mycket nu. Vi har haft externrevision på jobb. Jag fick mycket beröm så nu är jag stolt över arbetet jag lagt ner.


Vi har inte fått igång vårt bredband ännu. Allt annat är klart.

Jag tycker det är lika overkligt att detta är vårt hem. Vi trivs så bra.

Alla våra grannar har flyttat in nu också. Bengt och jag är nog äldst.


Nu har vi varit och köpt barnvagn. Jag har den hemma för jag skall "pynta" den

innan vi lämnar över den till Fredrik och Gabbi. Om sanningen skall fram så kör jag den ett varv varje dag. Hehe. Har varit och köpt gulligt tyg som mormor och jag skall sy örngott och täcke till vagnen.


I dag kommer vår lilla prinsessa. Hon har inte varit hos oss sen vi flyttade. Hon ville vänta tills vi kommit i ordning. Men idag kommer hon. Imorgon skall vi köra henne till Oxiebadet hon är bjuden på kalas där. I övrigt skall vi bara njuta.


Nästa vecka väntar Luleå. Hoppas snön har smält.


Tingeling/Lotta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0