Mycket är det........

Besiktningen på lägenheten gick bra. Dom åtgärdar det vi har anmärkt på. Skönt att slippa göra något själv.


I onsdags var vi och tittade på Rickaelas uppvisning på Basis. Det är Malmö Kulturskola.

Dom dansar, spelar instrument och sjunger.  Så duktiga alla barnen var. Och så söt hon är vår lilla prinsessa.

I fredags kom Rickard med barnen och Lillan hade en trevlig kväll med sina tjejerr.

I lördags var våra kompisar hemma och vi åt och drack gott. Kul att träffa dom igen. . Dom bygger hus i Ugandha  Lite lång resa för inflyttningsfest. Vi får ta Gardenparty i Kävlinge istället. Vi bestämde även en tur till Österlen i sommar.

Söndagen var det dags att duka upp igen. Puh.

Men så trevligt att alla barn med bihang(nästan Marcus saknades) och barnbarn  kom och åt middag.

TACK för presenterna


Min Moja besökte jag igår. Hann liksom inte med i söndags. Tack för den goda tårtan


I går var jag med Gabbi på mödravården och fick lyssna på bebisen. Snyft. Jo det kom tårar .Jag vågade inte titta på henne för då hade jag behövt ha lakan. Oh vad ´jag längtar efter "honom".

Tack för jag fick följa med.


Tingeling/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0