Fars dag





Glöm inte alla goa pappor i norgon.
Lite citat frå en bok Bengt fick av Fredrik dock ej som farsdagspresent.Våra pågar och svädöttrarr kommer ibland med presenter utan andledning och ska man vara riktigt  ärlig är det mycket roligare.

"Jag brukar föreställa mej djur som springer under min säng.Jag berättade det för pappa, och han löste problemet snabbt. Han sågade av benen från sängen"


"Pappa -en sons första hjälte"


"Alla mån kan bli far men det krävs en speciell person för att bli pappa"


Kloka ord om pappor Milly Brown




Min pappa fick hockeybiljetter till Sverige -Tjeckien på nya Arena. Hoppas han blev glad.



Tingeling/Lotta

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hihih Så du har hittat mig nu!

Trodde du såg min länk när jag skickar kommentarer till dig. hihih.

men tyvärr så har inte din son så höga tankar om din syn att du skulle ha sett det hihihii.

Kul att Nicklas i alla fall har informerat dig.

Kram Gabbi

2008-11-14 @ 22:11:58
URL: http://mammagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0