Måndag redan......

Så måndags vad det dags för min operaration. Jag har inte haft tid att bli nervös. Men när jag åkte dit trodde jag att jag skulle svimma. När jag kom in var där två sköterskor och tre läkare. Då nästan backade jag. Men dom var helt underbar. Lugnade mej. Och det gick ganska bra. Väl på benen sa dom att bedövningen skulle vara ett par timmar. Så jag snabbade mej hem för att jobba klart. Jobbade till 22.Men jag mår ganska bra. Dom var nöjda så då får väl jag också var det. Hoppas jag slipper värken nu.




I tisdag satt jag hemma och jobbade till .22 igen. Inte klokt vad mycket det är nu. Men kul.

Nu väntar Helsingborg nästa vecka .

Innan dess måste jag bli klar med alt som ligger. Får nog jobba lite kvällar till. Oerhört skönt att kunna sitta hemma och jobba. Känns lyxigt.


Tingelig/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0