Mysig helg

I fredags hade Bengt och jag lunchträff uppe i stan vet inte när vi hade det sist. Mysigt var det, Vi åt lunch på Jensens sen gick vi och strosade lite. Väl hemma hade vi köpt goa ostar och gott vin. Vilken underbar fredag. Måste vi göra lite oftare.


Så i lördags var det dags för marknaden i Skurup. Lite blött var det men vi gick en runda. Därefter bjöd Mia på sin berömda sjömansbiff. Mmmm vad gott det var. God mat och trevligt sällskap är aldrig fel.


Tack Mia


I söndags tog vi en shoppingtur till Bernstorp Market Media . Jösses vad stort det var.

Sen åt vi en supergod middag hos mina föräldrar. Mysig helg med andra ord. Jag lagade ingen mat alls.

Tack mamma och pappa.




Tingeling /Lotta



Kommentarer
Postat av: Mia

TACK själv för att Ni kom, det är alltid lika roligt

när Ni hälsar på mig.

2008-10-21 @ 12:50:38
Postat av: Fredrik

Hejsan Mammsen!



Sist jag kolla så hette det Media Market?

2008-10-21 @ 21:25:45
Postat av: Lotta

Förlått min skatt. Du vet att mamma har lite svårt med dom nya affärer.

Kram på dej

2008-10-23 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0