Sressigt nä va......

I dag åker jag til Södertälje. Är borta till onsdag. Trevligt att träffa alla tjejerna från hela landet.

Torsdag väntar konserthuset. 60-tal med Clabbe och gänget.Då fyller Nicklas 12 år men har flyttat sitt kalas för vi skulle gå på konserten.
Tack Nicklas Tack hela familjen för biljetterna. Det ska bli kul.


Jag ska jobba två dagar i veckan i Helsingborg en tid framöver. Så ringde Luleå och undrade när kom.
Sen har vi Umeå mitt dåliga samvete, har inte varit där på länge.

Just det jag ska opereras den 3 november. Sjukeskriven 1 vecka??? Nä, det funkar inte.
Jag måste fixa min häl också. Men om "hlädoktorn" kommer till operation den 3 kan han väl fixa den då. På så vis sparar jag tid. Ska ringa och kolla.Pust, jag hinner nog inte med allt. Snart är det jul.

Nu måste jag sticka mitt tåg går snart.

Ha en bra vecka

Tingeling/Lotta


Kommentarer
Postat av: Lillan

Lotta hoppas att du hinner med att andassss.

Hoppas även att ni får en lyckad kväll.

kram

2008-10-21 @ 10:45:43
Postat av: Lotta

Tack snälla du.

Din eländiga svärmor

2008-10-23 @ 13:01:24
Postat av: Sussi

Lycka tilll med operationen..kramar Sussi:)

2008-10-31 @ 10:38:32
URL: http://suza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0