Svaneholm

Så var det dags för storstädning i Svaneholm

Buskar skall klippas veden ska in. Förråden städas. Sen ska skiten kastas. Mycket blir det.Ja, vi hann en hel del men inte allt i helgen.

Jag använde muskler som jag inte visste jag hade, Hi,hi. Jag har ont överallt.

Sista grillningen för säsongen????  Mindre gott vin som vi fått i gåva. Vi får ta igen det nästa gång. Då handlar vi själv vin.


Tack Fredrik och Gabriella för en trevlig helg. Vi får göra resten nästa gång.


Ha en superskön resa till Barcelona Fredrik. Njut och roa dej.

Gabbi och barnen klarar nog en helg hos oss.

Lite bilder från helgen


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack för all hjälp. Ja jag kan hålla med om att man hitta muskler i sin kropp som man inte trodde fanns. Men det var skönt att få undan det vi fick gjort.

Jag tror jag överlever hos er en helg, barnen ser fram emot det oxå. Vi ses på lördag men kan ju ringas vid innan.



kram ni e bäst.

2008-10-08 @ 15:04:04
Postat av: Lotta

Er tacksamhet värmer i musklerna.

Lotta

2008-10-08 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0