Marco, mitt änglabarnbarn du kom och vände om............

Du finns inte hos oss här på jorden, men i våra hjärta kommer du alltid att finnas.

Du hade alla förutsättning att bli ett lyckligt barn. Världens underbaraste mamma och pappa,

Hugo och Hanna som väntade och längtade efter sin lillebror. Ja, och alla vi andra som är hur många som helst. Saknaden är enorm.


Jag är så glad att jag fick pussa och krama dej. Detta kommer jag alltid att bära i mitt hjärta.

Från mina ögon kommer inte så mycket tårar nu (tror inte jag har några kvar). Men mitt hjärta gråter varje dag. Det gör så ont. Och man frågar sig hela tiden VARFÖR????????????????????


En dag träffas vi det är jag övertygad om, och då ska jag ta igen alla pussar och kramar.


Jag älskar och saknar dig så




Farmor


Kommentarer
Postat av: Eva

Nu gråter jag..

Kram Eva

2008-09-30 @ 12:45:43
URL: http://anglarna.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack för dina fina ord om oss.

Du e världens bästa svärmor, farmor och mamma.

tack för att du finns och för allt du gör för oss.

Vi älskar dig



Kram Gabriella

2008-09-30 @ 17:51:10
Postat av: Sussi

Har inga ord...ger er alla en stor varm kram från mig...Kram •:¨¨:•..•:¨¨:•..•*

2008-10-09 @ 12:37:27
URL: http://suza.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack snälla Eva och Sussi

2008-10-10 @ 12:05:19
Postat av: Mia

Har tänkt länge på vad jag ska skriva men det finns inget rätt att säga... Tänker på er alla.

Stor kram från Mia i Trelleborg

2008-10-20 @ 12:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0