Tillbaka till..........

Tack familjen Anderson i Svaneholm för en trevlig helg.



Så är man i verkligheten igen


Turkiet 35 grader, Malmö 20 grader och nu Luleå 2 grader. Snacka om kontraster.

Sitter här uppe denna vecka och jobbar .Åkte som vanligt upp med för lite kläder. Att jag aldrig lär mej.

Det är så himla kul att vara här på kontoret, men kvällarna är trista om man inte jobbar.


I morgon fredag kommer Nicklas till oss och skall laga mat som han gjort på hemkunskapen. Det ska bli spännande.

Och så skönt att Rickaela har hämtat sig från sin magsjuka. Stackars lilla tös.

Hoppas vi kan göra om resan nästa år.


Nu ska jag packa ihop min dator och flyga till Malmö.

En resa på 5 timmar. Kommer man


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Tack själva, det är alltid lika mysigt när ni kommer och vi kan få skäma bort er lite. Även om jag vet attt du har svårt att bara se på.

Barnen tyckte det var skönt att mysa med farmor och faffi.

Sköt om er.

Kram Gabbi

2008-09-05 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0