Sorterat

Nu har vi sorterat och städat hos Rickard och Lillan. Vi kom fredag kl. 17.00 och åt Taco sen började vi sortera. Kasta soffa och mattor. Jag är nu benämd med fru sortera. Barnen säger nu när jag kommer. Näe, inte fru sortera igen. Rickaela och jag hade en riktig dust. Hon vill ju inte kasta något alls. Sen blev hon ovän med farfar han fick inte låna en skruv i henne skruvlåda. Till saken hör att hon fått den av honom. Men nej icke en skruv fick han ta. Puh, tur man inte har haft töser. Eller?

Det är tur vi älskar henne så innerligt.


Men fint fick dom Ny soffa och nya mattor så jäkla tjusigt. Dock återstår lite  Ja inte så lite faktiskt. Deras källare. Dom har ett helt hem där. Men det ska vi ta om två veckor.


Fredrik och Gabbi tittade upp i lördags och såg melodifestivalen. Vad vad det för låtar?

Hoppas det blir bättre.


På lördag fyller vår prinsessa 9 år. Kalas på söndag blir det. Hon är på läger med sin jujisti på lördag. Vilken tös undra vad det ska bli av henne.


Nästa vecka väntar sportlovet.  Och jag har tagit semester som vanligt för att ha barnen

Jag längtar.


Bengt har varit hemma två dagar(kryss i taket) men inte blev han bättre. Hoppas nu han gåt till doktorn. Men karlar??????


Han har nu tagit sin andra musiklektion. Nu hör man att det är "Lilla snigel" han spelaar. Hi hi

Men man måste ju börja någonstans.




Jag har nya lampor och gardiner i köket (tack Mia) Lite våret måste man ju ha inne när det är grått och trist ute.



Tingeling/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0