Det har hänt mycket

denna vecka för Bengt. Han har haft sin första träningstimme på gymmet. Det blev tufft . Han kunde knappt röra sig opå morgonen. men  han kämpar på.he he. Ja nu är det snart min tur. Ska bara bli bra i min höft. (tur man har något att skylla på)

http://www.kenpo.se/bilder/studion_6.jpg

Därefter tog han sin första lekrion på siitt  keybord. Han har en bra lärare.Han tyckte det var skitkul. Vilken tur för mej annars hade julklappen inte varit något att ha.













Nu har jag installerat mina nya kollegor. Jättekul.



Vilka blommor jag fick av Preconal helt underbara + ett presentkort på

Restaurang



Nu skall jag packa ihop och gå hem. Nä jag skall åka till Ruckard och Lillan denna helgen.
Här ska städas och fejas.



Vi skall köra till Skurup imorgon och gratta vår lille påg som fyllt 24 år.

Trevlig helg på er

Tingeling/Lotta

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Kul att ni tyckte det var mysigt hos oss och att kakorna smacka bra.



Har sänt en utmaning till dig i min blogg hihi



kram gabbi

2009-02-04 @ 08:24:53
URL: http://mammagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0