Vad hände med tiden ????????

Vad hände

Ja jag har haft det så körigt

Men nu är jag här


På jobb har det varit gräsligt mycket och roligt.

Vår Sandra i Göteborg fick sin bebis en månad innan hon skulle. Detta innebar att hennes vikare fick ingen intro. Så jag fick ta detta också. Men Helen var snäll och kom ner till mej så jag slapp åka till Göteborg.


Sen var det ju bröllop som närmade sig med storsteg. Allt gick bra och blev som dom tänkt  sig.

Tack Fredrik och Gabriella för en oförglömlig stund.


     

Lite att fixa innan bröllopet    
      
 Fotvård                                 Frisören


         

                                                                     

Sen bar det av till Luleå. Puh jag tycker inte om att flyga. Men väl uppe är det bara roligt. Nu är det så ljust där blir aldrig mörkt. Tack Luleå för denna vecka.


Ja just det Fredde och Gabbi skulle ju flytta också. Efter mycket slit är l allt på plats. Soffan fick tas upp via balkongen. Dom har fått så fint. Dom trivs jättebra och barnen har redan fått massor av kompis . Det är det viktigaste.

Sen bar det av till Stockholm på kurs. Nu tror jag inte jag fixar mer. Jo, jag ska till Helsingborg imorgon.


Och nästa vecka har vi SEMESTER. Gissa om det ska bli skönt. En vecka i en stuga så underbart det ska bli. Skiter i om inte vädret är med oss.




Vi ska bara njuta


Kommentarer
Postat av: Eva

Jösses, ditt schema är betydligt mer hektiskt än vad mitt är och jag tycker inte jag hinner andas... Men det gjorde jag i helgen på vår loppis - jag fick hälsat på dina föräldarar, vilket inte var igår!

Sålde en bra spis, men glömde ge dom instruktionsboken. Om den behövs, hör av dig!!



Har du fler bilder från bröllopet? Är sååå nyfiken. älskar bröllop.



Som du vet tycker inte jag heller om att flyga.. Men, det är ju fantastiskt så snabbt det går. Men nu får det räcka på ett tag, mina nerver klarar inte mer nu.. hu..



Jättekram till dig och dina barn och barnbarn och så klart dina fina föräldrar!



Kram Eva

2009-06-08 @ 21:53:40
URL: http://anglarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, jag ska kolla med mina föräldrar . Tror inte den behövs.

Det kommer fler foton.

Lota

2009-06-09 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0