Sportlovet över.........

Sportlovet var jättetrevligt.

Onsdagen var Nicklas och jag och bowlade. Andra slaget låg jag raklång på banan. Jättekul. Som vi skrattade. En rejäl lårkaka blev resultatet. Men skam den som ger sig. Vi spelade ganska lika.



 Burger King efter bowlingen är inte fel


På kvällen var vi på bio och såg" I taket lyser stjärnorna". En sevärd ungdomsfilm. Tårarna kom ganska ofta. Skämet Nicklas





Farfar var och hämtade Rickaela på kvällen.

Då började vår pysselkväll.

Gud vad det är mysigt att sitta i lugn och ro med barnen.

Jag njuter.

               
                                                                                                   

Torsdagen åkte vi alla tre och badade. Himla kul, men gud vad man längtar till sommaren.

Efter vi ätit spagetti och köttfärssås åket Nicklas hem.

Fredagen åkte Rickaela och jag till stan När vi kom hem fortsatte vi att pyssla en stund innan vi fixade mat till oss.


        

Sen var sportlovet över för denna gång Snyft.

Tack Nicklas och Rickaela för att ni förgyller mitt liv. Jag älskar er så in i norden.

Farmor


Kommentarer
Postat av: Eva

Ni verkar ha haft ett superskönt sportlov!

Kram Eva

2009-03-03 @ 10:11:29
URL: http://anglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0