V.9

Lördagen var vi hos Rickard och Lillan och fixade deras källaren. Ja det vill säga att jag inte var i källaren. Gud vad dom har grejor. Det mesta skall dom ta till loppisen som vi brukar ha i mormor och morfars torp i maj. Hoppas dom får sålt allt.


I måndags ångrade jag nästan jag varit ledig så jäkla mycket på jobb.

Men jag klagar inte tycker det är kul.

Tisdagen var jag i Helsingborg vi hade möte och skulle presentera våra nya kollegor.


På kvällen åkte jag till Kerstin. ÄNTLIGEN. Det var så längesen vi träffades. Vilken underbar liten vovve dom skaffat. Det är alltid lika kul att träffas. Hoppas det inte tar så långt tid till nästa träff.

Tack för god fika Kerstin




Frijof vad du är söt


I fredags anställde vi ytterligare en . Vi har blivit 7 fler sen den 1 januari. Mycket kul med tanke på konjunkturen som råder i vårt land.


Tingeling/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0